• Gratis ruilen of retourneren
  • Gratis verzending v.a. €19,95
  • Op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis*
Klantenservice

Heeft u een vraag of wilt u informatie over een product of heeft u een klacht die wij voor u mogen oplossen dan kunt u contact met ons opnemen. Contact opnemen kan op alle mogelijke manieren; u mag ons bellen, mailen en ook whatsappen. Wij proberen zoveel mogelijk direct te antwoorden. Wij zijn te bereiken op Maandag t/m vrijdag van 08.00 t/m 22.00 uur

Mobiel: +31 6 49 04 09 04
Winkel: +31 55 312 57 29
Of mailt u liever? Mail dan naar info@hippemensjes.nl.

Adres gegevens:
Hippe Mensjes
Hoenderparkweg 170
7334 CC Apeldoorn

KvK nr 08128405
BTW nr NL813553271B01

Klachten:
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft over onze producten of onze dienstverlening kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@hippemensjes.nl of bellen naar +31 6 49 04 09 04 of +31 55 312 57 29. Na het indienen van de klacht krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij proberen de klacht altijd binnen een dag op te lossen. Soms kan het doordat wij van derden afhankelijk zijn iets langer duren. Uiteindelijk streven erna binnen een week met een oplossing te komen.

Toch niet tevreden?
Bent u uiteindelijk toch niet tevreden met de door ons geboden oplossing naar aanleiding van je klacht, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl.  Ook kunt u in geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Welke garanties heb ik op een product:
Bij de aankoop van een product heeft u altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland
Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.  Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.

BTW:

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Thuiswinkel.org iphone app android app
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »