Bestellen, verzenden en bezorgen

Bestellen, verzenden en bezorgen

 

Je kunt bij Hippe Mensjes bestellen met òf zonder klantenaccount.
Het aanmaken van een account heeft als voordeel, dat je je gegevens bij een volgende bestelling niet opnieuw hoeft in te voeren. Het is niet verplicht om een account aan te maken.

Bestellen is heel eenvoudig;
Klik bij het item dat je wilt kopen op het artikel, kies of selecteer de juiste maat en dan ‘toevoegen aan winkelwagen’.
Ben je klaar met bestellen, klik dan op de ‘winkelwagen’ bovenaan het scherm en controleer je bestelling.
Als alles klopt, klik je op ‘bestellen’.

Klik op ‘Naar de kassa’.                                                                           

Controleer je gegevens of voer ze in. Hier kun je onder andere het bezorgadres nog aanpassen.

Kies de verzendmethode; Verzending met PostNL of afhalen in de winkel.
Kies de door jou gewenste betaalmethode. En je eventuele kortingscode.

Klik aan ‘ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’.
Klik tot slot op ‘bestellen en betalen’ om je bestelling aan ons te versturen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Je bestelling wordt verstuurd, zodra de betaling bij ons binnen is.
Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode is dat direct of duurt het enkele werkdagen (zie betaalmethodes). Zodra je betaling is ontvangen worden de door jou bestelde artikelen ingepakt en bij PostNL aangeboden. De Track & Trace code van je pakket ontvang je van ons per e-mail, zodat je de zending kunt volgen. Iedere werkdag worden er pakketten bij PostNL aangeboden, je kunt je (brievenbus) pakket dus binnen 1 tot enkele werkdagen verwachten. Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis. Uitzonderingen hiervoor zijn: sale, acties en/of de start van bepaalde nieuwe collecties / merken.

Waarom kiezen wij ervoor om de bestelling als brievenbuspakje aan te bieden;

Bij een standaard brievenbuspakje hoef je niet thuis te blijven. En zal jouw bestelling gewoon op de deurmat vallen, ook als je niet thuis bent.

Mocht het brievenbuspakje of het pakket niet afgeleverd kunnen worden op de bezorgdag, dan zal de bezorger de dag erna het pakket nogmaals aanbieden. Lukt het aanbieden dan nog niet, dan zal het afgeleverd worden bij het dichtstbijzijnde postkantoor in jouw omgeving.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Helaas kan het gebeuren, dat een pakket tijdens het versturen zoek raakt. Als je je pakket niet hebt gekregen, ondanks dat er een Track & Trace code is verstuurd, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan bij PostNL informeren wat er mis is gegaan.

Verzendkosten
Je betaalt bij Hippe Mensjes geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 49,-. Voor bestellingen van minder dan € 49,- wordt € 2,95 in rekening gebracht als bijdrage aan de verzendkosten. Voor verzending naar België en Duitsland geldt dat wij de bestelling gratis verzenden boven de € 75,-. Daaronder betaal je € 5,- als bijdrage aan de verzendkosten. 

Als een pakket geweigerd wordt of niet bezorgd kan worden;

Mocht de bestelling retour komen, omdat je het pakket geweigerd hebt, of niet bezorgd kon worden, of niet afgehaald is bij een afhaalpunt, dan zullen wij de bestelling annuleren. De retourkosten zijn € 5,- voor een pakket die geweigerd is. Deze zullen wij dan bij jou in rekening brengen.

 

Gratis levering vanaf 49,-
14 dagen recht op retour
Voor 17u besteld, morgen in huis*
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Menu
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »