Natuurlijk kan het gebeuren dat je iets bestelt bij Hippe Mensjes en dat het artikel niet naar wens is. Als dit het geval is dan zijn er twee mogelijkheden:
Retourneren
Je hebt bij Hippe Mensjes de wettelijke mogelijkheid om binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden van je aankoop af te zien. Na je melding dat je van je aankoop afziet heb je nog 14 dagen om de bestelde artikelen terug te sturen. Je kunt je retour eenvoudig aanmelden via het onderstaande formulier. Meld je retour aan met je email adres en je ordernummer. Na het aanmelden ontvang je direct een retourlabel. Hiermee kun je je pakket aan ons terugsturen. De kosten van het retourneren worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Als u gebruik maakt van onze zegels heeft u extra voordeel;
Brievenbuspakje kost € 2.50
(normaal via PostNL € 4.60)
Pakket kost 5,-
(normaal via PostNL € 7.25)
Ons retouradres:
Hippe Mensjes
Schubertlaan 16B
7333 CV
Apeldoorn
Wij betalen het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, binnen 14 dagen na jouw melding dat je van de aankoop afziet terug. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij betaald hebt. Wij mogen wel wachten met terugbetalen tot wij de artikelen hebben terug gekregen of je hebt aangetoond dat je ze hebt teruggezonden. Na het verwerken van de retour ontvangt je een bevestiging per e-mail.
Je kunt voor je retour melding uiteraard ook gebruik maken van het model herroepingsformulier, maar je bent hiertoe niet verplicht.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
U kunt uiteraard ook gebruik maken van het model herroepingsformulier
Gratis ruilen
Voor het ruilen van artikelen kunt u er het beste voor kiezen om alvast de juiste maat te bestellen zodat u zeker weet dat u het gewenste product niet misloopt. Zodra het andere product retour is crediteren wij het retour verzonden artikel.
Het retour melden kun je eenvoudig een retourlabel aanvragen door middel van ons vernieuwde retour formulier. Na het aanmelden ontvang je een label waarmee je de order kunt retourneren aan ons.
Mocht er een maat niet meer op voorraad zijn dan kun je contact met ons opnemen via ons e-mailadres [email protected]. Geef in de mail aan om welk artikel en welke maat het gaat en we gaan gelijk voor je informeren bij de leveranciers of we dit artikel kunnen nabestellen.
Voorwaarden voor ruilen of retourneren
Als je een artikel wilt ruilen of retourneren, houd dan rekening met de volgende voorwaarden:
⦁ Voeg bij je retourzending de originele bon die bij je pakket is gevoeg
⦁ Het artikel dat je terugstuurt is schoon en compleet
⦁ Het artikel dat retour wordt gestuurd is niet gewassen en is onbeschadigd
⦁ Het artikel mag uiteraard worden gepast zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen
⦁ Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking
⦁ Labels en kaartjes zijn, indien redelijkerwijs mogelijk, nog aan het artikel bevestigd
Heb je vragen over ruilen of retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.